10 mai

Site prezentare vs. portal turistic

Nu conteaza cat de puternic este continutul dvs.  – de regula un site national mare va avea intotdeauna un trafic urias, care va scoate din cursa, corect?

Matt Cutts (responsabil cu lupta impotriva spam-ului la Google) nu este de acord in mod clar cu ideea ca brandurile nationale mari vor avea intotdeauna un trafic mai mare in clasamentul de cautare. Site-urile mici ar putea avea de fapt mai multe oportunitati datorita dimensiunii lor, continutului si modului de actualizare mai rapid.

Multi proprietari de pensiuni se simt covarsiti de competitorii mari si considera la un moment dat o investitie fara speranta sfarsind sa fie un platitor catre site-ruile mari. Insa Google ia in considerare activitatea dvs. Daca puteti gasi modalitati reale de  a iesi in evidenta pe concentrarea efortutilor intr-o anumita nisa, Cutts sustine ca site-ul dvs. poate avea beneficii pe o perioda de timp indelungata.

Demascarea mitului
In luna septembrie a anului 2013, 500 de persoane au raspuns unui sondaj in care au fost intrebati daca marimea unui site conteaza in clasamentul Google. 57% au raspuns ca impactul maxim il au site-urile cu rang mare, in timp ce 9% au crezut ca site-rile mici, iar 34% au considerat ca marimea unui site nu are impact in clasament.

Multi dintre noi pot fi descurajati de site-rile mari si pot fis surprinsi de raspunsul lui Cutts, insa calitatea site-ului si continutul paginilor web va face o diferenta in clasmantele de cautare.

Google claseaza pagini web si nu site-uri. Motorul de cautare este mereu in cautarea de continut nou si de pagini web cu relevanta pentru motoarele de cautare. Deci, nu ar trebui sa conteze in cazul in care site-ul dvs. este mic – daca te contrezi pe calitate si creativitate.

Cresteti dimensiunea site-ului
Chiar daca site-ul dvs. este mic in comparatie cu concurentii dvs. puteti creste si deveni un site mai mare daca lucrati mai mult si produceti continut de calitate. Cutts sustine ca in timp ce site-ul dvs. este mic acum, el poate creste si sa se trasnforme in cazul in care ofera utilizatorior intr-o experienta mai buna decat concurentii dvs. mai mari.

Concentrarea pe experienta utilizatorului
Continutul de calitate este una din modalitati prin care puteti oferi utilizatorilor ceea ce doresc. Site-rile mici pot avea timp si capacitatea de a produce mai mult continut si proaspat decat branduri mari. In filme recente Cutts impartaseste strategii specifice in care site-rile mici ar trebui sa puna in aplicare in cazul in care sunt in cautare de outrank mai mare.

Nu renuntati la a incerca sa produceti continut de calitate. Daca am invatat ceva de la Matt Cutts si actualizarile recente de la Google, continutul de calitate superioara este cel care va va ajuta site-ul pe termen lung.

Distribuie daca ti-a placutShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter